Jöttek ketten Szegedről, hárman Sopronból erre a nemes versenyre. Remélem egyszer mi is lemehetünk hozzájuk egy versenyre. A budapesti klubból kellett volna több játékos.
Volt 4-2-nél egy ilyen visszadupla döntésem:
score: 2 pip: 67 | ||||||||||||||||
| 9 point match | ||||||||||||||||
| pip: 45 score: 4 | ||||||||||||||||
| XGID=-BC-C----------a-a-bbccc-A:1:-1:-1:00:4:2:0:9:10 | ||||||||||||||||
| Analyzed in XG Roller+ | No redouble | Redouble/Take |
| Player Winning Chances: | 63,63% (G:0,00% B:0,00%) | 63,65% (G:0,00% B:0,00%) |
| Opponent Winning Chances: | 36,37% (G:0,58% B:0,01%) | 36,35% (G:0,62% B:0,01%) |
| Cubeless Equities | +0,266 | +0,585 |
| Cubeful Equities | ||
| No redouble: | +0,602 | |
| Redouble/Take: | +0,491 (-0,111) | |
| Redouble/Pass: | +1,000 (+0,398) | |
| Best Cube action: No redouble / Take | ||
| Percentage of wrong pass needed to make the double decision right: 17,9% | ||
eXtreme Gammon Version: 2.10, MET: Kazaross XG2
Hat bábut kiszedtem, amikor kiütött. Tudtam, hogy öt a határeset, de itt még ötnél se visszaduplázás. Észre kell venni, hogy rossz helyen vannak a bábui az ellenfélnél (a 2,3,4-es pontokon). Hatékonyabb lenne a 4-6 ponton. Bepakolásnál inkább a hátsó pontokra kell helyezni a korongokat, hogy ilyen kizárásnál, például egy hatos dobásnál tudjunk levenni, ne kelljen a hátsó pontot megnyítni.
score: 2 pip: 108 | ||||||||||||||||
| 9 point match | ||||||||||||||||
| pip: 134 score: 7 | ||||||||||||||||
| XGID=--ABBCBA-----c---cbeB-Bb--:1:1:1:42:7:2:0:9:10 | ||||||||||||||||
| 1. | XG Roller++ | 20/14 | eq: -0,396 | |||
| ||||||
| 2. | XG Roller++ | 7/1 | eq: -0,403 (-0,007) | |||
| ||||||
| 3. | XG Roller++ | 5/1 4/2 | eq: -0,420 (-0,024) | |||
| ||||||
| 4. | XG Roller++ | 7/3 4/2 | eq: -0,420 (-0,025) | |||
| ||||||
| 5. | XG Roller++ | 6/2 5/3 | eq: -0,426 (-0,031) | |||
| ||||||
| 6. | XG Roller++ | 22/16 | eq: -0,514 (-0,118) | |||
| ||||||
eXtreme Gammon Version: 2.10, MET: Kazaross XG2
Ezt valahogy megfordítottam úgy is, hogy a hátsó horgonyt bontottam meg, ami hiba. Ilyenkor, hátrányban mindig érdemes a hátsót meghagyni, hogy ne pakoljon mögénk.


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése