Pages

Ads 468x60px

2011. június 27., hétfő

Budapest Római-parti Bajnokság

Az eredmények a vasárnap megrendezett bajnokságról:

Főverseny: 1. Fehér Máté, 2. Erőss Zoltán, 3. Illyés Zoltán
Vigaszág: 1. Hübel Péter

Sikeresen (?) lezajlott az első verseny a Róma-parton, tizennégyen indulóval. Azért a kérdőjel, mert nekem köszönhetően a vigaszág meg lett kicsit kavarva menet közben. Az elejétől fogva másra gondolt mindenki, vagyis én biztosan. Ez az apró malőr az én számlámra írható. Személy szerint például nem is tudom, hogy van-e vigaszfutam és vigaszág közt különbség. 


7 pontos meccseket játszottunk, a döntő 9 pontos volt.

Ennek ellenére szerintem mindenki jól érezte magát. Volt hekk, lángos, és aki akart az petanque-ozhatott is




részemről most ennyit a beszámolóról
itt egy nagyon rövid videó is


Nincsenek megjegyzések: